Yellow Vintage.

Photo by: Mimi Markovic

Just a day before starting the new Fashion Weekend Skopje season, I'm posting a look from last season that didn't make it then. 
I'm wearing this vintage yellow skirt, which is actually my mom's. Strangely I adore the yellow color, which means I adore this skirt and the butterfly pattern plus - it has pockets. 
This necklace is not vintage but it gives me that vibe and I really like it in this combination. I was wearing these comfortable, I would say cowboy boots, since comfort was needed to sit through all the shows that evening. 
Hope you like it :)
S. ♥


Точно еден ден пред новата сезона на Модната Недела во Скопје, објавувам комбинација од минатата сезона, што тогаш не успеав да ја објавам. 
Носам жолта винтиџ сукња, која всушност е на мајка ми. Во последно време сè повеќе ми се допаѓа жолтата боја, што значи дека и оваа сукња ми е помеѓу омилените. Исто така ми се допаѓа заради шарата со пеперутки и тоа што има џебови. 
Многу го сакам ова ланче, ме асоцира на старо парче накит, иако не е. Во оваа комбинација се одлучив за удобни и чизми со не толку висока пета, би ги нарекла каубојки, бидејќи ми требаше удобност за сите тие ревии.
Gorgi Despodov Photography
Photo by: Mimi Markovic
Featured on 'Taste my black tea' blog
 ♥ Follow me on Facebook | Instagram | Bloglovin | Lookbook

CONVERSATION

4 comments:

  1. epten interesna suknja, super ti stoi :)


    http://octobergraves.blogspot.com/
    https://instagram.com/octobergraves/

    ReplyDelete
  2. Здолништето е преубаво, должината многу убаво ти стои.
    Фризурата е прекрасна. <3

    ReplyDelete

Thanks for visiting my blog :)

Instagram

Follow @sanjabozhinovska