That Aztec Skirt.

♫ ♪  The Pierces - You'll Be Mine ♫ ♪  


After seeing the skirt on a post on my dear friend blogger Marina, I fell in love with it, and had to have it. The next day, I owned the greatest skirt in my closet :) 
I paired it up with this cool sleeveless shirt and blazer over it, and simple ankle boots. 


***

Откако ја видов сукњата на пост кај мојата драга блогерка Марина, се заљубив и морав да ја имам. Не издржав ни еден ден, веднаш отидов и купив и сега си ја поседувам најдобрата сукња во плакарот :) 
Бев на гости, па ја искомбинирав со одлична кошулка без ракави и сако одозгора и чизми до глужд.







(skirt - bought in Terranova)
(shirt - bought in Bebel

CONVERSATION

39 comments:

  1. ne e fer....i ti so suknjickava...preubava e!! i dvete ja imate ubavo iskombinirano

    ReplyDelete
  2. Еј стварно! Ич не е фер... п.с. од кај ја купивте? :D
    Кошулчето е препреслатко, јас сум будала по убави раскошни јаки, така да кошулкава е сон!
    Ми се допаѓа што се е црно-бело и на ноктите имаш неон боја :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти! Трк до Теранова (399 ден.) :D
      Кошулкава ако те интересира ја земав од Бебел, кај Универзална сала (350 ден.) и е памучна, многу лесна за носење ;)

      Delete
  3. This skirt is amazing! I love how you found a perfect match in the blazer and the shirt - love it ♥♥♥

    ReplyDelete
  4. Realno da pravime muabet, i dobra kosula poseduvas, ne samo suknja!
    Mnogu mi se dopaga nacinot na koj ja nosis, lezerno pustena odnadvor a ne piknata vnatre, sto ne velam deka ne stoi ubavo, no pokaza deka ne mora po difolt da e taka.
    Neon lakot - sovrsen za razbivanje na crno-beliot svet, bas mi e ekstra.


    http://youlen.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти многу! Најчесто на ваквите тесни суќни, носам пуштена кошула/маичка одозгора - од причина што сум малку широка во тој дел (не дебела - широка), па во спротивно тоа би се нагласило ;)

      Delete
  5. Стварно е убава сукњата и начинот на кој си ја искомбинирала. Супер :)

    ReplyDelete
  6. Си ја начека =) Со здравје да си ја носиме =)

    Одлично си ја искомбинирала, убаво е вака со кошула над здолниште затоа што гледам си добила на должина.
    Ми се допаѓа освежувањето кое го дава лакот. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти! Не знаеш во каква паника трчав низ Теранова, мислев ја нема :))
      И намерно ја оставив подолга, затоа што бев на гости ;)
      ***

      Delete
  7. Со здравје да си ја носиш, многу е убава!!!
    Кошулката ти е предобра!

    А она што најмногу ми го привлече вниманието е дреч бојата на лакчето, the best choice ever made!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти! Лакчето беше непланирано, од претходна комбинација :)

      Delete
  8. Значи, оваа недела како сите да сме имале договор за комбинации со црно-бели принтови :))) Сукњата е одлична! Кошулата од Atmosphere ја имам и јас потполно иста, не знаев дека ја проаваат и во Бебел.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Изгледа таква е неделава :))

      Delete
  9. I really like that skirt. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ReplyDelete
  10. Super Super Super preubava e suknata a i preubavo ja imash iskombinirano :D:D

    lovefashionizabela.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. I love that skirt! The aztec print is so cute! xx. McKenna Lou
    P.S. I am so glad I stumbled upon your blog! I will definitely be following you on GFC and Bloglovin!
    www.lynnandlou.com

    ReplyDelete
  12. Lepo. :)
    Devojke, na mom blogu mozete osvojiti predivnu ogrlicu, vise informacija ovde http://welcometomyworld-tali.blogspot.com/2013/03/giveaway.html :)

    ReplyDelete
  13. your skirt is amazing..:) I follow your blog.
    http://www.cosmo-trend.net/

    ReplyDelete
  14. aaaaaaaaaaaaaaaa Sanjic-super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mnogu ama mnoooogu mi se svigaaaaaaaaaaaaa!!!! :***

    ReplyDelete
  15. La falda es una monada!
    Un besito guapa :)

    heartbeat blog



    ReplyDelete
  16. Прекрасна е комбинацијава, одлично си ја вклопила кошулата којавоедно има и прекрасна јака. :)

    ReplyDelete
  17. graet blouse!
    adorable skirt!!
    kisses!


    Angela Donava

    ReplyDelete
  18. I really like your skirt!

    Wanna follow each other? Let me know then.
    http://glowingwish.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. lovely blog :)

    I just posted a new outfit of the day. What do you think?

    i would also appreciate it if you follow my blog too!
    christie-mariee.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Со здравје да си ја носиш сукњата! :)
    Мене ептен ми е криво што нема повеќе детали инаку и кај мене во плакар ќе си седеше сега. :(

    Кошулата веќе ја видов на уште девојка и можам слободно да си кажам дека е прекрасна. Мислам дека може се да направи шик поради деталите на јаката и белата линија која ја сече.
    Ми се допаѓа контрастот кој владее помеѓу принтот и елегантноста на кошулата. Супер спој.
    Накитот на место. Забележувам дека имаш вметнато и сребрен и златен накит што според мене е комплетен погодок. (Y)
    Немам замерки. :)
    Поздрав neighbour.

    ReplyDelete
  21. Сукњата е толку слатка што да имаше каде и јас ќе ја купев!
    Ми се допаѓа начинот на кој си ја искомбинирала.Не толку формал,но сепак доволно како за пригодата!

    http://style-dreamer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. I love aztec prints! They're great all-year-round too!

    ~Jacy

    www.laviedelenore.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Predivna je suknjica, i ja takvu merkam... :-)

    ninafashionshow.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Nice skirt!!

    http://lilyzab.wix.com/lilyzab

    ReplyDelete
  25. Really cute outfit, the skirt is so cute buy I definitely love the blouse :)

    Trendy Bow

    ReplyDelete

Thanks for visiting my blog :)

Instagram

Follow @sanjabozhinovska